FAQ
Până când pot returna produsele?
Vă rugăm să returnați produsele în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Membrii Clubului GAP+ au dreptul la o perioadă extinsă de returnare de 60 de zile. Produsele returnate trebuie să fie curate și să nu prezinte urme de utilizare. Informații suplimentare găsiți în termenii și condițiile generale.
Cum pot returna produsul?
Completează formularul online de retur. Apoi, trimite coletul recomandat la adresa: „RETURN”, Frogman - 25384M, Strada Ogorului 3G, 410554 Oradea, Bihor, România. În niciun caz nu trimite produsul cu ramburs!
Schimbați produsele care nu se potrivesc cu altele?
Din păcate, produsele nu pot fi schimbate cu altele, vă vom rambursa contravaloarea produsului returnat. Ne bucurăm dacă veți comanda produsele într-o nouă comandă.
Când voi primi banii pentru produsele returnate?
De îndată ce primim produsele, încercăm să vă rambursăm banii cât mai repede posibil, dar nu mai târziu de 14 zile.
Cât de repede expediați comanda?
Avem toate produsele în stoc și le expediem în zilele lucrătoare imediat după primirea comenzii.
Cum știu că achiziția a fost finalizată?
După finalizarea achiziției, veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii.