Returnarea bunurilor

Cum să procedezi dacă produsul achiziționat nu îți convine și dorești să îl returnezi?


Utilizatorii înregistrați au dreptul la o perioadă prelungită de returnare de 60 de zile. Clienții neînregistrați pot returna produsele în termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi necesară o justificare.
Te vom informa prin e-mail despre stadiul returnării produselor. Produsele returnate trebuie să fie curate și să nu prezinte semne de uzură. Găsești informații mai detaliate în termenii și condițiile comerciale. Banii pentru produse îți vor fi returnați în contul bancar cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract.
Nu facem schimburi de produse.


Returnarea comenzii se face simplu online folosind formularul de retur online. Nu mai trebuie să tipărești nimic, iar pachetul îl poți returna folosind una dintre opțiunile de mai jos.

 

Returnarea către centrul nostru de colectare

Te rugăm să împachetezi articolele astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Cel mai bine este să folosești ambalajul original și să adaugi o copie a facturii, pe care sunt notate articolele returnate. Articolele din mai multe comenzi pot fi returnate într-un singur pachet. Atașează facturile corespunzătoare.

Toți clienții (atât înregistrați, cât și neînregistrați) trebuie să returneze articolele pe cheltuiala proprie.

Trimite articolele recomandat la adresa:

"RETUR" 
Frogman - 25384M
Strada Ogorului 3G 
410554 Oradea, Bihor 
România

(Nu trimite coletul cu ramburs)

 

După ce primim bunurile în stoc, vă vom rambursa banii în contul dvs. bancar în termen de 14 zile.